Zondag 14 Augustus - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu Zondag 14 Augustus - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu

Zondag 14 Augustus

Door: Mees, Charlotte, Ryan, Tanja

14 Augustus 2016 | Nederland, Vaassen

Vanavond hebben we een lekker wormentoetje gegeten. Hij was gemaakt van snoepwormen, vanillevla en gestampte oreo-koekjes. Het kwam uit de film van The Lion Kings. Hij was heel lekker, slijmerig en smakelijk.
De kampdienst ging over Jozef en zijn Kleurenjas. We hebben liedjes gezongen, en een stukje film gekeken.
Ik heb al veel nieuwe vriendjes: Julien, Jermaine. We hebben het heel gezellig.
Door: Mees
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Het is heel gezellig op kamp hier. We doen super veel leukespelletjes, zoals Hollandse Leeuwen, Water-vuur-spons en we hebben een leuke Savanne-race gedaan.
De kampdienst ging over Jozef met zijn Wonderjas en daar hebben we veel liedjes bij gezongen. Het leukste liedje vond ik ‘Diep, diep, diep als de zee”.
Door: Charlotte
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
We hebben vandaag het spel Water-vuur-spons gespeeld. Team spons heeft gewonnen, daar zat ik in. Het duurde een uur en heel veel kinderen speelde vals. Sommige kinderen hadden pijn omdat ze in de brandnetels gingen staan of vielen.
Vuur kon spons verslaan, water kon vuur verslaan en spons kon water verslaan.
Door: Ryan
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
’s Ochtends hebben we Hollandse leeuwen gespeeld. We hebben drie potjes gespeeld. Het eerste potje waren Lex en Lizanna de leeuwen. Het tweede potje waren twee kinderen de leeuwen en het derde potje waren bijna alle leiders de leeuwen. Ik vond het erg leuk.
Door: Tanya

• 15 Augustus 2016 - 15:27

Hannie :

Wat leuk dat jullie allemaal spelletjes doen. Ik ben blij dat jullie het naar je zin hebben. X

• 15 Augustus 2016 - 19:58

Conchita Anaktototij :

Wat een leuke spelletjes zeg ☺️. En jullie hebben ook nog eens heerlijk weer!! ☀️☀️☀️