Zaterdag - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: Jermaine, Vincent, Linde en Jelle

13 Augustus 2016 | Nederland, Vaassen

Hallo papa’s, mama’s, opa’s en oma’s,

Dit is de allereerst kampkrant van dit kamp. Hier zijn Jermaine, Vincent, Linde en Jelle en wij mogen jullie vertellen wat wij gedaan hebben.

We zijn veilig aangekomen in het kamphuis, doordat de buschauffeur heel goed kon rijden! Het is was erg gezellig in de bus en we hebben al lekker veel snoep en boekjes gelezen. Maar nu zijn we lekker in het kamphuis en hebben we lekker onze slaapplekjes.
De meiden moeten in de tent buiten en de jongens mogen lekker binnen op zolder slapen. Hele grote slaapzaal waar we lekker met z’n allen veel ruimte hebben. De meiden hebben gezellig een knusse tent waar we precies met ons elven in kunnen.

Nadat we lekker wat gedronken hebben mochten we spelen in het bos. Er zijn hééél veel bomen waar we lekker in mogen spelen. En hebben we Levend Stratego gedaan, waar we lekker achter elkaar konden rennen in het bos. Dit vonden wij heel erg leuk en gaan we nog lekker vaak spelen.

Maar voordat we kunnen eten, omdat we heel veel trek na hebben na het spelen, moeten we eerst nog corvee doen. Wij mochten als allereerste de koks helpen met broodjes snijden voor de hotdogs. En zoals Linde altijd zegt met de zaag.
Dus al als eerste wat we gingen eten en dit was erg lekker. We hebben soep gegeten met letters en cijfers in de soep! En yoghurt gegeten met druifjes, watermeloen en ananas.

Nu zijn we lekker aan het uitbuiken van het eten, omdat we veel gegeten hebben!!

Wij gaan nog lekker verder met spelen..

Groetjes

• 13 Augustus 2016 - 20:28

Kirsten Lissenberg :

Leuk verslag! Een goede voorbereiding om nu al in een tent te slapen voor tienerkamp volgend jaar!! Veel speelplezier en geniet ervan!!!

• 13 Augustus 2016 - 22:01

Conchita :

Hallo,
    Wat fijn om te lezen dat jullie al zo'n leuke 1ste dag hebben gehad!
    Heel veel plezier deze week! ☺️
    Groetjes,

Conchita

• 13 Augustus 2016 - 22:27

Jos Rijk:

Zo te lezen hebben de kinderen een goede reis en een leuke middag gehad. De broodjes hotdog zullen zeker gesmaakt hebben.
    Veel plezier met zijn allen.

• 13 Augustus 2016 - 23:46

Hannie:

Wat leuk dat jullie het naar jullie zin hebben. Het klinkt allemaal erg gezellig. Fijne dag