Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsdag

Door: Nienke, Martinus, Lisa, Annemiek, Hidde en Dunya

15 Augustus 2015 | Nederland, Nunspeet

Het was heel leuk met z’n allen in de bus! Bij het bos bij het kamphuis aangekomen moesten we tien minuten lopen naar het kamphuis. We gingen lekker wat drinken met z’n allen en ons lunchpakketje opeten. Daarna moesten we elkaar goed leren kennen. We hebben krantenmeppertje gedaan, waarbij we met een krant de kinderen moesten meppen waarvan de naam geroepen werd. Alleen ging het regenen....
Maar we gingen dapper door met elkaar! Want we hebben het Zweeds Ren-spel nog gedaan. Daarbij leerden we kampleiding en het kamphuis goed kennen. Door het bos hingen kaartjes met cijfers met vragen daarbij. Als we de vragen goed beantwoord hadden mochten we dobbelen en naar de volgende vraag. Wie vraag 50 als eerste beantwoord had, had gewonnen. En dat allemaal in de regen.

We konden lekker douchen en nadat we allemaal schoon waren hebben we heerlijk soep gegeten met broodjes knakworst.

Groetjes vanuit Nunspeet!