Maandag - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu

Maandag

Door: Thomas, Noa, Sara, Katja, Yarno

15 Augustus 2016 | Nederland, Vaassen

Maandag 15 augustus
Vandaag hebben we aardappels leren schillen. Het was erg gezellig!!! Ook hebben we vandaag een soort honkbal gedaan maar elke honk was een BABYbadje met daar in SUPER koud water! Er was ook een stuk waar je moet buikschuiven. Dat was leuk maar soms best pijnlijk! Over het algemeen het zelfde.
Geschreven door Katja
Het thema vandaag is de film: Madegaskar. Er was een soort estafette waarbij je een ring aan het eind van de hindernisbaan om een Pilon moest hangen. We hebben met elkaar levend bowlen gespeeld, dan moet je van de tegenstander de pinnen stelen en niet getikt worden.
Geschreven door Thomas
Aan het begin van de dag hebben we ochtendgymnastiek gedaan om wakker te worden. We mochten tussen de middag pannenkoeken eten en daarna hebben we een hindernisbaan gedaan met ringen moesten we onder een net doorkruipen. En we hebben over een zeepbaan gegleden.
Geschreven door Sara
Vandaag hadden we sportdag, we begonnen met ochtendgymnastiek. Daarna gingen we touwtje trekken. De meiden wonnen natuurlijk van de jongens. We hebben een quiz gedaan waar we met een lepel op een pan moesten slaan om het antwoord te geven. We hebben een ander soort tikkertje gespeeld door op één been te hinkelen en dan andere tikken.
Geschreven door Noa
Ik vind slapen heerlijk in me slaapzak en op me matje. We maken veel herrie bij het slapen en hebben veel plezier met het spelen van alle spellen. De snoepwinkel is lekker.
Groeten, Yarno

• 16 Augustus 2016 - 09:59

De Jongee:

Hallo allemaal
    wat een plezier maken jullie ik zou er ook wel bij willen zijn!!!!!!!

• 16 Augustus 2016 - 16:08

Kirsten :

Wat boffen jullie met het weer!!!! Erg leuk om de reisverslagen te lezen!!!! Veel plezier!

Tags: SKK, skkweb