Vandaag is het woensdag: Dierendag - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu Vandaag is het woensdag: Dierendag - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu

Vandaag is het woensdag: Dierendag

Door: Silvijn, Puck, Julien, Atou, Ilana

19 Augustus 2015 | Nederland, Nunspeet

De meisjes werden wakker gemaakt door Denise, die als lelijk eendje was verkleed. Ze was net als alle andere leden van de kampleiding verkleed in een dierenonesie. Waardoor er extra knuffels werden uitgedeeld. De meeste kinderen hadden lekker geslapen en een aantal leiding ook heel erg... Bij het ontbijten werd uitgelegd dat we vandaag een speurtocht gingen doen. Dus moesten alle kinderen een LuPa (lunchpakket) maken voor onderweg. Één voor één vertrokken de groepjes naar post 1 van de 6. Alle groepjes waren verdwaald onderweg tijdens de gehele speurtocht, behalve de groep van Puck (groepje 6). Die zijn niet 1keer verkeerd gelopen! Bij elke post moest je een spelletje doen, wat drinken en de volgende route bespreken. Op de route lag ook de route van de dropping. Deze hadden we de avond ervoor gelopen dus we herkenden een hele boel. We moesten wel ver lopen maar ondanks dat was het super leuk. We hebben allemaal gekke diertjes gezien zoals eekhoorns en mooie vogel. Verder zijn op mooie plekken geweest. Aan het einde waren we wel moe van al het lopen. Iedereen had pijn in hun voeten en benen. Dat kan ook niet anders dan na zo’n super lange speurtocht. Toen eindelijk iedereen in het kamphuis was gearriveerd kon het avondmaal beginnen. Vandaag stond er penne met heerlijke saus op het programma. Ook wat komkommers en tomaatjes voor de vitamientjes. De koks kunnen heel lekker koken, ze krijgen twee duimen van ons voor het eten! We hopen dat we nog niet hoeven te slapen en mogen overlopen. Vandaag was super leuk maar wel heel vermoeiend!

• 19 Augustus 2015 - 22:56

Annelies Van Deursen :

Fiets ik in de bossen van Nunspeet hoor ik opeens " dag juf "!! Speurtocht van de kinderkamp kinderen bezig. Heerlijke sfeer