Maandag Koningsdag - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu Maandag Koningsdag - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu

Maandag Koningsdag

Door: Bishok,Joseph,Jesse,Walter,Noa,Xena

17 Augustus 2015 | Nederland, Nunspeet

Het is al weer april, tijd voor Koningsdag in onze reis het hele jaar rond.

Het is vandaag maandag de dag van de koningsspelen. Met heel mooi weer zouden we oud Hollandse spelletjes gaan spelen. Helaas regent het buiten nog steeds en willen we lekker gaan zwemmen in het zwembad. Ontbijten, lupa (lunchpakketje ) maken, corvee en zwemkleren aan. Bommetjes maken, 100x van de glijbaan af en salto’s maken in het zwembad zijn een paar van de bezigheden.
Voordat we vanochtend zijn gaan ontbijten mochten we van één van de leiding overlopen van de jongens naar de meiden (wel stil zijn want de leiding slaapt nog). Daar hebben we een kussengevecht gehouden zodat iedereen goed wakker werd. Na het zwemmen konden we lekkere door de koks gemaakte pannenkoeken eten met stroop, jam, poedersuiker en chocopasta.

Omdat we heel veel gedaan hebben vandaag gaan we als afsluiter een film kijken.
Groetjes Bishok, Joseph, Jesse, Walter, Noa en Xena

• 17 Augustus 2015 - 21:03

Diana En Warner:

Wat een leuke dag hebben jullie gehad.
    Vol energie en vermaakt.
    Dank jullie wel voor jullie leuke blog.

Groetjes Warner en Diana

• 17 Augustus 2015 - 23:50

Annelies Van Deursen :

Lieve kinderkampers
    Hoor dat jullie vandaag heerlijk hebben gezwommen samen met de tienerkamp kinderen. Waren jullie nog niet nat genoeg?
    Lekker slapen vannacht en morgen weer een feestje?
    Groetjes Annelies