Dinsdag 26 Augustus - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu Dinsdag 26 Augustus - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Skk-Kinderkamp - WaarBenJij.nu

Dinsdag 26 Augustus

Door: Ilona

26 Augustus 2014 | Nederland, Lunteren

Vandaag zijn we naar Azië gevlogen, om precies te zijn naar China. In China wordt er veel rijst gegeten, dus ook ons ontbijt bestond uit rijst. Rijst met lekker een beetje boter en een mix van suiker en kaneel. Maar na het ontbijt moesten ook de tafels weer netjes afgeruimd worden, want dat was deze dag onze corveetaak.
In China en Azië worden veel vechtkunsten gedaan. We hebben TaiChi geleerd, en dat was heel erg leuk. Zoals in China veel mensen hoedjes en waaiers dragen en lampionnen gebruiken hebben wij die ook gemaakt. En een schimmenspel, we mochten allemaal figuren maken en uitknippen die bij het verhaal pasten voor een schimmenspel zodat we die eventueel nog konden spelen. En na het knutselen gingen we estafette spelletjes spelen, met de leiding gingen we in teams tegen elkaar strijden. En natuurlijk ook karaoke zingen!!
De koks hadden lekker nasi voor ons gemaakt met kroepoek. Na het eten en de corveetaken mochten we nog even spelletjes spelen met elkaar binnen en daarna gingen we een lampionnenoptocht doen met onze zelf gemaakt lampionnen.
We hopen nog meer leuke landen te bezoeken de rest van de week.

• 28 Augustus 2014 - 06:56

Kirsten Lissenberg :

Jullie moeten ze niet teveel gaanverwennen hoor anders moet ik thuis ook rijst met kaneel en suiker gaan morgen op de vroege morgen!!!! Ik geniet van de verslagen en de foto's !!!!!!